Binecuvantare si pedeapsa….

De-ar  fi sa te privesc in ochii,

Ochii mei ar plange;

Caci,inevitabil ar descoperi pe loc,

Ca fericirea nu mai ajunge.

Nu e destula pentru amandoi,

Atunci,lasa-ma sa-ti spun ca am nevoie de tine;

Pentru ca sentimentele nu cresc udate de ploi,

Au nevoie de a ta iubire.

Cat de adanc ma ai in inima ta?

In a mea nu te poti ascunde,esti oriunde.

Eu cred ca am fost un exces sentimental,care a stat mereu deasupra.

Niciodata n-am putut avea un loc in ea.

Si atat de usor ma minti..

Nu ma tradezi pe mine,ci povestea noastra.

Nu-ti dai seama,nici nu ti-as dori,

Sa simti cat de rau poate sa ma raneasca.

Crede-ma,cuvintele s-ar sfii,

Daca m-ai intreba ce esti tu pentru mine.

Ti-as spune ca-mi esti noapte ,fara zi,

Caci ziua se masoara in timp,iar noaptea in vise.

Tocmai de asta nu se poate.

Chiar nu ti-ai dat seama pana acum?

Tu vis,eu realitate…

Cand rasar,tu apui.

Distanta dintre noi se masoara in dorinte.

Ele sunt cele care  ma aduc langa  tine ,de cate ori se zbat

Si ma indeparteaza cand vad ca nu ai sperante……

Ma coboara tot mai mult  de fiecare data cand iubire n-ai diluat

Cu emotii,zambet,zahar pentru suflet.

Iar a mea inima se roaga,

Sa nu fi plecat ,sa fi fugit.

Caci ai lipsit  la a noastra eclipsa.

Este inutil,nu am cum sa nu te iert.

Tu esti pentru mine  bucurie si suferinta

Acum stau aici si te astept;

A mea binecuvantare,a mea pedeapsa.

bitza si vanessa-take me slow